0

Award /ocenění blogu

Posted by Blanka on 13:39
Chtěla bych tímto poděkovat Floran za udělení ocenění, kterého si vážím. Jsem ráda, že narůxtá sledovanost blogu a vím, že to nedělám zbytečně To dnes a denně ukazuje také návštěvnost stránek.
Nejsem moc na to, abych ocenění vystavovala, spíš je mám tak pro potěchu vlastní duše.. A proto, že se tak trochu hromadí pro tento blog, vstavuji jedno za všechny:


Škoda, že nelze udělit ocenění všem, kterých si nesmírně vážím pro jejich práci ve scrapbooku. Ať jsou to autoři kitů, Ločkaři nebo fotografové. Nominuji těchto 5 blogů, které jsem zatím ještě nikdy neocenila:

za její úžasně malované kity

kterou obdivuji pro její úpravu fotek a krásná LO

která pro nás stále chystá nějaké ty tutoriály a stále má dost trpělivosti s neodbytnými dotazy, které jsou stále stejné, protože jsme "líní" hledat na netu ;o)

která stejně jako já hledá nová a nová free -  věnuje tomu ještě více času než já - obdivuji a smekám

za mnohou osobní radu a její humor, kterým provází BC, za pěkná LO i její dračí blog






0 Comments